تجهیزات دندانپزشکی

ساخت وبلاگ

اهمیت خرید از سایت های فروش تجهیزات دندانپزشکی

 

امروزه دندانپزشکان با توجه به دغدغه و شلوغی کاری که دارند زمان کافی برای رفتن به مراکز خرید ندارند واز طرفی دیگر برای خرید  تجهیزات دندانپزشکی مورد استفاده خود باید دقت و زمان کافی بگذارند تا بعدها از خرید خود پشیمان نشوند و تجهیزاتی را خریداری کنند که از نظر کیفیت و کارایی بسیار قوی و استاندارد است و نگرانی از هیچ جهت در حین کار با این دستگاه برای دندانپزشکان ایجاد نمیکند..

این معضل در دنیای تکنولوژی جدید کاملا برطرف شده و نگرانی از هیچ جهت برای خریدارن وجود ندارد زیرا سایتهای معتبر ایجاد شده در زمینه فروش کالاهای دندانپزشکی و پزشکی این امکان را برای خریداران بوجود اورده است که با نشستن در مطب ویا منزل خود محصول مورد نظر را بررسی نمایند و خرید خود را انجام داده و درب منزل تحویل میگیرند.

در برخی مواردعدم اطمینان به سایتهای فروش  تجهیزات دندانپزشکی از سوی دندانپزشکان باعث شده تا انها به روش های قدیمی خرید اطمینان بیشتری داشته باشند و وقت خود را بگذارند و در شلوغی شهر خود را به مراکز فروش برساند وخود مستقیم کالای مد نظر را خریداری کنندو تحویل بگیرند و به مطب ببرند ولی باید به این دسته از دندانپزشکان عزیز عرض کنم که این سایتها صرفا برای راحتی کار انها در خرید شکل گرفته اند و قصدشان معرفی  محصولات با برندهای مختلف است نه کلاه بردای.

گرد اوری اطلاعات هر محصول و قرار دادن آن در سایت این امکان را برای دندانپزشکان عزیز فراهم می اورد تا با برندها و محصولات جدید و کارامد در زمینه تخصصی خود اشنا شوند و بتواند تصمیمی اگاهانه برای خرید خود داشته باشند .

سایتهای تخصصی ارائه دهنده محصولات پزشکی و دندانپزشکی این امکان را هم فراهم نموده اند تا با استفاده از مشاوران خبره که به طور 24 ساعته از طریق سایت به شما عزیزان در زمینه  تجهیزات دندانپزشکی وخرید مناسبترین محصول از نظر قیمت و کیفیت مشاوره می دهند و پاسخگوی همه سوالات پیش امده برای شما هستند واطلاعات نوشته شده در توضیحات هر محصول این امکان را فراهم می اورد تا چند محصول را از نظر کارایی با هم مقایسه کنید.

مساله ی قابل ذکری که در رابطه با این سایتها وجود دارد این است که محصولاتی که ارائه می شوند به هیج وجه کالای قاچاق نیستند و شما در زمان خرید می توانید گارانتی محصول را هم دریافت کنید و از خدمات پس از فروش محصول خریداری شده هم اطمینان خاطر داشته باشین تا در صورت خرابی یا بروز مشکل شرکت اصلی پاسخگوی مشکل بوجود امده باشد و با راهنمایی یا فرستادن تعمییر کاران خبره عیب به وجود امده را برطرف نماید.

 قیمت های زده شده درسایت های  تجهیزات دندانپزشکی باعث می شود تا شما عزیزان با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید یک راست بروید سر اصل مطلب و محصول مورد نیازبرای مطب خود را خریداری نمایید البته با توجه به نوسانات قیمت ارز و افزایش لحظه ای تجهیزات  باعث شده تا بسیاری از قیمت ها به روز نباشند در اصل امکان به روز کردن انها وجود نداشته باشد.

 

 

 

 

 

تجهیزات دندانپزشکی...
ما را در سایت تجهیزات دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : تجهيزات پزشكي,خريد تجهيزات دندانپزشكي,نمايندگي تجهيزات دندانپزشكي,تجهيزات دندانپزشكي, نویسنده : marzi tajhizatdandanpezeshki بازدید : 113 تاريخ : جمعه 27 مهر 1397 ساعت: 5:40

مشکلات بوجود امده در بازار تجهیزات دندانپزشکی در پی افزایش قیمت دلار

 

با توجه به افزایش قیمت دلار در ماه های اخیر و تحریم های جدید برای ورود کالا به داخل کشور قیمت تمامی کالاها افزایش پیدا کرده و این مساله در تجهیزات دندانپزشکی نیز کاملا محسوس است.بسیاری از برندهای خوب ایتالیایی که به راحتی وارد کشور می شد و مورد استقبال دندانپزشکان عزیز بود امروزه در بازار کمیاب و حتی نایاب شده که موجبات نارضایتی دندانپزشکان را به همراه داشته است

همین مساله باعث سردرگمی در خرید شده وعلنا بازار این صنف را همانند دیگر بازارها به تعطیلی کشانده است و همه منتظر شنیدن خبرهای خوش و راهکارهای متفکرانه برای برطرف کردن این معضل هستند تا بتوانند مانند سابق به خرید و فروش تجهیزات ادامه دهند و پاسخگویی نیاز مشتریان باشند.

از انجایی که این مساله افزایش قیمت میتوانند ضررهای بسیاری به شرکت های فروشند ه تجهیزات دندانپزشکی  وارد کند از این رو بسیاری از شرکت ها تا ثابت شدن بازار فروش خود را بسته اند .این شرکت ها منتظر مشخص شدن قیمت دلار هستند تا بدانند با چه قیمتی باید کالای خود را به فروش برسانند تا بتوانند با قیمت جدید کالاهای جدید را وارد کنند.

تدبیری که اخیرا مسئولین برای حل این معضل پیش بینی نموده اند شکستن انحصار واردات از تمامی شرکت ها به کلیه اشخاص در جامعه پزشکی است و این موضوع مانند دو روی سکه است و جزو قوانینی به حساب می اید که میتواند در سالهای اینده تاثیرمثبت و منفی بسیاری در بازار تجهیزات دندانپزشکی ایجاد نماید.

  از طرفی شرکت های وارد کننده هستند که می توانند با شکسته شدن انحصار وارداتشان بسیار متضرر و در مواردی به ورشکستگی برسند و این امر سبب ضعف و عقب ماندگی بازار تجهیزات دندانپزشکی از لحاظ کمی و کیفی می شود.از طرف دیگر دندانپزشکان گرامی و محترم دیگر نگران اعمال تعرفه ها و قیمت های نا جوانمردانه و غیر اصولی  نیستند و اجباری به قبول هر تعرفه ی ندارند.

نتیجه انکه در حال حاضر با تحریم های به وجود امده و فشارهایی که به کلیه اصناف و بازار  تجهیزات دندانپزشکی  وارد امده است.چه از لحاظ ارزی و چه از لحاظ ندادن کلیه تجهیزات ومواد دندانپزشکی و پزشکی به اشخاص و شرکت های ایرانی این تصمیم می تواند در حال حاضر مثبت ارزیابی شده و راه گشای موجود شده تجهیزات و مواد در بازار این صنف بزرگ و محترم باشد.

سعی ما در این مقاله اگاه کردن همراهان عزیز از وضعیف موجود در بازار است تا بتوانند با تحلیلی دقیق از وضعیت موجود زمان مناسب برای خرید محصول مورد نظر خود را مشخص نمایند. و امید داریم تا تدابیر اندیشیده شده بتواند مشکلات بوجود امده را حل کند و تاثیر به سزایی در کاهش قیمت ها داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

تجهیزات دندانپزشکی...
ما را در سایت تجهیزات دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : تجهيزات پزشكي,خريد تجهيزات دندانپزشكي,نمايندگي تجهيزات دندانپزشكي,تجهيزات دندانپزشكي, نویسنده : marzi tajhizatdandanpezeshki بازدید : 108 تاريخ : دوشنبه 2 مهر 1397 ساعت: 15:12